underneath my skin, there's an eagle

Sov lite längre än tänkt imorse, blev 45min för länge så osminkad och uppsatt hår idag... Jag och Jessika tog oss friheten och slutade en halvtimme tidigare så vi hann in på stan tvärt innan kvart över fyran skulle gå hemåt. Hon skulle köpa hockeybiljett till imorrn då hon ska följa mig, mamma och Lotta :D Vi hann även gå på Glitter där jag köpte en julklapp och in på Gallerix för att köpa julkort som jag ska skicka, blir dock bara två st i år :$ Under kvällen ska jag iallafall plugga, ska renskriva dikt-analysen och en psykologi uppgift. Sen hoppas jag att jag hinner göra könsroller och skriva lite till psykopatologin grejen vi gör innan jag ska duscha och lägga mig. Vill egentligen ut och gå oxå..men hinner nog inte det! Satan vad jag har blivit lat nu, men ajja, nästa vecka då jävlar!!

Här kommer två bilder från igår. Den övre är tagen genom bilrutan i farten och den undre är i Finland där vi åt middag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0