this is what we do

På markarbetet igår så fick vi hoppa lite, både trav och galopp på långsidorna och några travbommar på medellinjen. Början gick väl sådär men när jag väl fick igång henne så gick det super, ända tills hon blev slut och inte orkade riktigt lyssna på mina smackningar, så hon tvärstannade framför travhindret. Jag var ju beredd på att hoppa så jag åkte ner med överlivet och med benen rakt upp i luften, sen en snurr och landade på fötterna rakt framför henne. HAHAH måste ha sett sjukt ut iallafall (a) men det gick bra!

Sen fick jag skjuts av mamma till beckis där vi skulle lussevaka, kom dit vid 8 ungefär och då blev det att hoppa i badet och ligga där i 45min. Fick sen hämtning av Kim, så åkte bil i nån timme och fick även skjuts på ica så vi kunde handla och skjuts på atorp så jag fick tillbaka min tröja :D Sen åkte vi till beckis och spenderade natten där, men vid 4 insåg vi att vi var sjukt trötta så la oss i hennes säng och sov till ungefär 7.

Såg luciatåg halv 10 i aulan, direkt efter skulle felle se det så vi satt med henne och såg igen. Då var det ungefär 5 tärnor som fick sätta sig/lägga sig ner för att inte svimma :O fyfan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0