skjut mig i huvet

sitter just nu på skolan och har samhäll men jag orkar verkligen inte jobba just nu. vill bara hem och sova! måste prata med nattha,myy och becci också så är lite stressad över de, plus att skolan och alla uppgifter känns väldigt jobbiga nu. men hur som så har min helg varit förbannat awesome!

i fredags så var jag med natth myy m.m. och gjorde olika saker men fick en obehaglig svacka där mitt i men den slutade ehmm bra eller ja lite.

i lördags så var jag ute och åkte bil med tommy eklund, kim österlund och några till. de var fan hur kul som helst!! kom hem vid typ halv fem-fem på natten och då skallade jag kudden direkt.

sen igår (söndag) så var jag bara hemma och låg helt död i min säng efter som jag inte kunde sova på typ tre dager.
förra veckan var jävligt tung på att sätt och viss och känns som denna kommer bli värre.. orkar inte att de ska tjafsas och bråkas hela tiden! så nu ligger jag på k-bry nivå..
men hur som helst så blir de nog bra!

when someone gives you pain, just say fuck you and smile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0