JULAFTON!

Dagen började med att bli väckt av ett samtal från farmor, som bara var en våning nedanför -.- Var iallafall dags att stiga upp, så åt frukost innan jag hoppade i duschen. Fixade mig sedan innan alla andra kom dit. Vi åt mat, fika lite öpnnade julklappar, fikade lite till innan vi var tvungen att dra vidare. Pappa och Pia skjutsade mig upp till Hebbersliden till mormor, direkt jag kom dit så blev att byta om och agera tomte i byn. Jag mamma och min kusin albin gick/åkte bil runt och dela ut julklappar ut folket. Tjänade även lite pengar på det, 600kr satt fint i fickan! (Jag fick 600 och Albin fick 600). For sedan tillbaka till mormor och åt middag, sen fick mamma agera tomte och dela ut våra julklappar, ALDRIG att jag delar ut mina egna, helvette heller! Iallafall så fick jag nästan hela min önskelista :$ så tack alla! Fick sedan efterrätt och såg Svensson Svensson samt Sälskapsresan innan vi åkte hem. Min kusin Lina följde med och ska sova här, sitter nu vid varsin dator (a) HAHAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0