det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt

Skulle stiga upp vid åtta men blev så att jag log och drog mig till kvart över. Steg då upp och blev lite sen så fick springa lite mot bussen. När jag kom till stan gick jag in på vintergatan, och vem står inte där om inte Linnéa? Ingen aning om hur länge sen det var jag träffade henne, så det var riktigt kul :D Tog bussen ut till atorp för att gå på julavslutningen 10.30, satt sedan på skolan och dryga fram till 13.00 då det var minnesstund... VILA I FRID!

Fick sen hämtning av mamma, skjutsa Beckis och Felle till frögatan och sedan till Erikslid. Drog själva vidare mot Kåge och sen Kågemarken. Blev så att Nina följde med oss på pizzan i ers och åt, sen hem till mig och rida innan mamma skjutsade hem henne! (a)

Sitter ensam i mitt rum och fryser:( vill ha värme!!!!
Har iallafall lagt ut de sista bilderna av en bildbomb som kommit den senaste tiden. Alla bilder och filmer finns på amandasbiilder.blogg.se. En del har jag jag lagt ut här oxå så!
Imorrn ska jag försöka stiga upp i någorlunda tid, ska hinna rida innan halv 11 eller innan kvart över 1. Beror på om jag ska få hämtning av farmor i stan eller om jag ska ta bussen ner till Lövånger. Det fick jag bestämma själv, så vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0