barbackahoppning

Nina och Julia följde med till ridhuset idag för att filma och fota. Vi skulle ha hoppning och då även barbacka om vi ville, och eftersom jag redan fallit av två gånger denna termin så hade jag tänkt rida med sadel. Även med tanke på vad som hände senast jag hoppa barbacka, då jag föll av puffen:( men blev puschad av ALLA i gruppen + Nina så det blev barbacka för min del oxå! Hade Costner och det gick superbra, var väldigt nervös i början men släppte efter ett litet tag när vi testat alla delarna av banan. Råkade bara hoppa av för tidigt en av gångerna men det gick bra ändå :D Höll mig kvar under hela lektionen faktiskt, precis som alla andra. De på läktaren hade satsat på vem som skulle falla av först och hur många som skulle falla av. Men alla hade fel ;) bilder och film kommer senare. Nu ska jag och nina ta och snarka liiiiiite (a)

/bildlöst inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0